کتاب درباره کامپوزیت ها

کتاب که امروز براتون معرفی میکنم کتاب مکانیک مواد کامپوزیتیAutar K. Kaw است.

کتاب دارای 466 صفحه است و انشتار یافته سال 2005 است.

این کتاب را از لینکهای زیر می توانید دریافت کنید.

لینک اول

لینک دوم

لینک سوم

این کتاب تعریف جامعی از رفتار مکانیکی مواد کامپوزیتی برپایه فلزات، سرامیکها و پلیمر ارایه داده است.

2 گفتمان:

ناشناس گفت

اولین همایش مجازی دانشجویی مهندسی مواد ایران
www.vmec.ir

هادی گفت

سلام دوست متالورژیست من
متاسفانه ایمیلتون رو در وبلاگتون نگذاشتید و یا من ندیدم
همین طور من نتونستم توی بادداشت آخرتون کامنت بگذارم
...
اگر ایمیلتون رو برام بگذارید سورس قالب بی نقاب رو تقدیمتون میکنم
اون کار بر اساس قالب کوبریک(توی وبلاگ پوسته های فارسی بلاگر هست.
و طراحی خودم بود

البته قالب فعلی شما، قالب بلاگر جدیده و قالبی که ما استفاده میکنیم قالب بلاگر کلاسیک و قدیمیه

در هر صورت، هر کاری از دستم بر بیاد در خدمتتون هستم!
سلامت و موفق باشید،
همیشه!

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید