نشانگرهاي بزرگنمايي در تصاوير متالوگرافي

شاید شما هم جزء افرادی باشید که با عکسهای متالوگرافی سروکار داشته اید. قرار دادن بزرگنمایی روی عکسها یکی از اصلی ترین موارد لازم برای هر تصویری است. که این به دو روش امکان پذیر است:

۱- قراردادن عدد بزرگنمایی مثلا عدد 500x که نشانگر بزرگنمایی 500 است.

۲- قراردادن نشانگر که راهی مناسب تر است زیرا اگر ابعاد تصویر در مواردی تغییر کند ابعاد نشانگر هم تغییر کرده و بزرگنمایی تصحیح می شود.

ادامه مطلب و چگونگی قرار دادن نشانگر را می توانید با دانلود کردن فایل زیر ببینید.

به امید مفید بودن آن برای شما


لینک دانلود

1 گفتمان:

ناشناس گفت

با سلام
من یک دانشجوی متالوژی هستم که قصد دارم یک کارگاه تولیدی شمش روی از ضایعات آبکاری گالوانیزه یعنی دراس روی راه اندازی کنم ولی تحقیقاتم نشون داده که کوره این کار یه کوره خاصه که هیچ اطلاعاتی نتونستم راجع بهش ‍‍‍‍‍بیدا کنم خواهش میکنم اطلاعات کامل رو درباره این کوره خاص برام ایمیل کنید. قبلا صمیمانه تشکر میکنم. این مساله برای من بسیار بسیار حیاتی هستش . qaffari86@gmail.com

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید